مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-12سياسي

اجرای طرح اطعام مهدوی/ 340 پایگاه زکات فطره را جمع می کنند


مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به اجرای طرح اطعام مهدوی در استان گفت: این طرح با همکاری 313 آشپزخانه در استان اجرا شد.

- ، حجت الاسلام بشیر عالیشاه پیش ازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک در پیش بودن عید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم نیک اندیش استان مازندران اظهار کرد: امسال با 313 آشپزخانه طرح اطعام مهدوی برای نیازمندان استان اجرا شد که برای اجرای این طرح قدردان همراهی و مشارکت خیران مراکز نیکوکاری محلات استان هستیم.

وی با اشاره برنامه های کمیته امداد مازندران ویژه ماه مبارک رمضان امسال، گفت: در روز عید فطر 340 مرکز نیکوکاری، تمامی پایگاه های کمیته امداد و ادارات این نهاد و پایگاه های مستقر در مساجد، در همه شهرستان ها آماده دریافت زکات فطریه هستند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: مبلغ زکات فطریه برای گندم، هر سر 20 هزرا تومان و برای برنج تا 100 هزار تومان براساس عرف منطقه اعلام کردند که بر اساس نوع برنجی است که استفاده شده است.

وی گفت: همچنین برای کفاره عمد روزی 300 هزار تومان و کفاره غیرعمد روزی پنج هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران بیان داشت: مردم نیکوکار استان همچنین از طریق تلفن همراه با شماره گیری #5*8877* می توانند زکات فطریه و کفاره خود را پرداخت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح اطعام مهدوی/ 340 پایگاه زکات فطره را جمع می کنند

اجرای طرح اطعام مهدوی/ 340 پایگاه زکات فطره را جمع می کنند