مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-12سياسي

مسئولان فارس فکری به حال جاده ترانزیتی فیروزآباد-شیراز کنند


فرماندار شهرستان فیروزآباد با اشاره به ترددهای زیاد در محور فیرزآباد - شیراز گفت: مسئولان استان فکری به حال این جاده مهم و پرتردد شیراز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرماندار شهرستان فیروزآباد با حضور معاون عمرانی، مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان حوزه راه از روند پیشرفت فیزیکی قطعه 2 و 3 باند دوم جاده فیروزآباد-شیراز بازدید کرد.

حسین آرگیو در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگارمهر اظهار داشت: روزانه 105 دستگاه اتوبوس و حدود هزار و 200 تانکر حامل سوخت های صنعتی و نفت کوره از استان های دیگر در این حوزه تردد می کنند.

وی افزود: ناوگان حمل و نقل باری از منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی به شیراز مواد خطرناک از نوع گاز و مشتقات اکسیدکننده منتقل می کند.

آرگیو تصریح کرد: با توجه به وضعیت جاده های دوطرفه و کوهستانی شهرستان هر لحظه احتمال واژگونی، نقص، انفجار این خودروها در محور پیش بینی می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزآباد ادامه داد: این شهرستان و شهرستان های جنوبی قطب کشاورزی استان محسوب می شود که بیشتر در زمینه انواع محصولات کشاورزی فعالیت دارد و حدود 800 دستگاه کامیون از شش تن به بالا در این محور تردد می کنند که این مورد خود نیز یکی از تهدیدات مهم ترافیکی در این حوزه محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان فارس فکری به حال جاده ترانزیتی فیروزآباد-شیراز کنند

مسئولان فارس فکری به حال جاده ترانزیتی فیروزآباد-شیراز کنند