مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-12سياسي

اعلام جزییات اقامه نماز عید فطر در استان اردبیل


نماز عید فطر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله اجتماعی در شهرهای دارای وضعیت زرد کرونایی استان اردبیل در مصلی ها و در شهرهای نارنجی استان شامل اردبیل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، با اعلام شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل نماز عید سعید فطر با توجه به وضعیت کرونایی شهرها و اعمال شرایط خاص در سراسر استان اقامه می شود.

بر این اساس نماز عید فطر در شهرهای دارای وضعیت زرد کرونایی استان اردبیل شامل اصلاندوز، بیله سوار، جعفرآباد، گرمی، انگوت، سرعین، نیر، نمین و کوثر در مصلی ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.

در شهرهای نارنجی استان شامل اردبیل، خلخال، مشگین شهر و پارس آباد نیز نماز عید فطر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در فضای باز برگزار خواهد شد.

اعلام شرایط برگزاری نماز عید و نماز صبح روز عید در شهر اردبیل در شهر اردبیل شرایط برگزاری نماز عید فطر و نماز صبح روز عید بر اساس اطلاعیه دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اعلام شد.

بر این اساس اقامه نماز صبح توسط آیت الله سیدحسن عاملی و قرائت دعای ندبه از ساعت 5 صبح روز عید در محل مصلای اردبیل انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات اقامه نماز عید فطر در استان اردبیل

اعلام جزییات اقامه نماز عید فطر در استان اردبیل