مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-12اقتصادي

خسارت 215 میلیارد ریالی سیل به راه های سمنان


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان از برآورد خسارت 215 میلیارد ریالی سیلاب اخیر به راه و ابنیه فنی محورهای مواصلاتی زیرپوشش این اداره کل خبر داد.

- احسان منصورکیایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در پی بارش های هفته گذشته و جاری شدن سیل در حاشیه محورهای مواصلاتی، 215 میلیارد ریال خسارت به راه ها و ابنیه فنی شهرستان های سرخه، گرمسار و دامغان وارد شد.

وی با اشاره به آنکه وقوع سیلاب به 132 دستگاه ابنیه فنی در حوزه محورهای استان صدمه وارد کرد، گفت: با همت نیروهای راهداری و بهره مندی از امکانات و تجهیزات و مشارکت سایر دستگاه های امدادی، عملیات امدادرسانی و پاک سازی رسوبات و گل ولای از سطح محورها در اسرع وقت انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان ادامه داد: وقوع بارش طی چند روز متوالی در حوزه شهرستان دامغان منجر به ورود گل ولای به سطح راه، تخریب دریواسیون ها و جسم راه، تخریب شانه راه، تخریب رادیه و برید و آسیب به 93 دستگاه ابنیه فنی در محور دامغان- جندق و معلمان- طرود شد که میزان خسارات وارده در این شهرستان، حدود 199 میلیارد ریال برآورد می شود.

وی ادامه داد: در حوزه شهرستان های گرمسار و آرادان، وقوع سیلاب باعث ورود لای به سطح راه و تخریب دریواسیون در محور آرادان سرخه محدوده سیدآباد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 215 میلیارد ریالی سیل به راه های سمنان

خسارت 215 میلیارد ریالی سیل به راه های سمنان