مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-12سياسي

بیش از 500 شرکت دانش بنیان و خلاق از طرح «نشان ایرانی 2» استقبال کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طرح نشان ایرانی، سال 1398 در نخستین گام نخست خود با هدف معرفی دستاورد ها و توانمندی شرکت های دانش بنیان، - بیش از 500 شرکت دانش بنیان و خلاق از طرح نشان ایرانی 2 استقبال کردند نشان ایرانی طرحی خلاقانه و در راستای حمایت از رونق تولیدات ایران ساخت است که توانمندی شرکت های دانش بنیان و خلاق را به جامعه شناساند، تا کنون 500 شرکت دانش بنیان و خلاق از این طرح استقبال کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طرح نشان ایرانی، سال 1398 در نخستین گام نخست خود با هدف معرفی دستاورد ها و توانمندی شرکت های دانش بنیان، فناور و صنعتی آغاز به کار کرد.

این طرح نوآورانه در گام دوم خود تحت عنوان نشان ایرانی 2 با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مؤسسه جام جم در شرایط موج های پی در پی کرونا و وضع نامساعد اقتصادی با موج استقبال شرکت های دانش بنیان، شرکت های خلاق و مخترعان روبه رو شد.

استقبال 596 شرکتمحمدعلی قندهاری نیا مدیرعامل موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم با بیان این که طرح نشان ایرانی با استقبال بسیار خوبی از سوی فعالان زیست بوم فناوری و نواوری مواجه شد و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 500 شرکت دانش بنیان و خلاق از طرح «نشان ایرانی 2» استقبال کردند

بیش از 500 شرکت دانش بنیان و خلاق از طرح «نشان ایرانی 2» استقبال کردند