مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-12اقتصادي

بهره وری باید در پارامترهای اقتصادی ملاک عمل باشد


استاندار فارس با بیان اینکه از شاخص هایی که باید در تمام پارامترهای اقتصادی ملاک عمل باشد بهره وری است، گفت: این مهم باید در فضای کشاورزی بیش از سایر حوزه ها مورد توجه واقع شود از این رو می توان با استفاده از ارقام کم آب بر و مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی .

- ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه از شاخص هایی که باید در تمام پارامترهای اقتصادی ملاک عمل باشد بهره وری است، گفت: این مهم باید در فضای کشاورزی بیش از سایر حوزه ها مورد توجه واقع شود از این رو می توان با استفاده از ارقام کم آب بر و مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی بهره وری در این بخش را افزایش داد.

عنایت الله رحیمی چهارشنبه 22 اردیبهشت در جلسه شوای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در فارس بیان کرد: ایجاد سامانه های مختلف در کشور یکی از عواملی است که برای مردم سردرگمی ایجاد کرده و موجب شده تا دسترسی مردم سریع به خدمات با مشکل مواجه شود.

او با بیان اینکه در برخی از موارد نیز وجود این سامانه ها کمک شگرفی به خدمت رسانی به مردم داشته است و توانسته خدمات مورد نیاز مردم را در کوتاه ترین زمان به مردم ارائه دهد، افزود: با این حال باید نگاه ویژه ای به کارکرد سامانه ها وجود داشته باشد.

استاندار فارس همچنین همه گیری بیماری کرونا را یکی از عوامل اصلی مانع زایی در روند تولید دانست و و با بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره وری باید در پارامترهای اقتصادی ملاک عمل باشد

بهره وری باید در پارامترهای اقتصادی ملاک عمل باشد