مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-12اجتماعي

تفاهمنامه همکاری هلال احمر استان کرمان با بیش از 50 سمن منعقد شد


همزمان با هفته هلال احمر تفاهمنامه همکاری فی مابین جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیش از 50 سازمان مردم نهاد در مرکز استان در حوزه های امداد و نجات، - ایسنا/کرمان همزمان با هفته هلال احمر تفاهمنامه همکاری فی مابین جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیش از 50 سازمان مردم نهاد در مرکز استان در حوزه های امداد و نجات، مدیریت بحران و آسیب های اجتماعی منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز 22 اردیبهشت ماه و همزمان با هفته هلال احمر تفاهمنامه فی مابین جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیش از 50 سازمان مردم نهاد در مرکز استان در حوزه های امدادونجات، مدیریت بحران و آسیب های اجتماعی منعقد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این نشست بیان کرد: امروزه در کنار سرمایه های انسانی و اقتصادی، سرمایه دیگری به نام سرمایه اجتماعی مورد توجه مسئولان و صاحبنظران قرار دارد و بدون سرمایه اجتماعی، هیچ جامعه ای به هیچ موفقیتی دست نخواهد یافت.

رضا فلاح با اشاره به حضور پررنگ سمن ها در حوادث گوناگون افزود: وجود سمن ها قدرت مشارکت و اعتماد اجتماعی به عنوان شاخص اصلی سرمایه اجتماعی را افزایش داده و موجب پیشرفت های فرهنگی، اقتصادی و نهایتاً رفاه اجتماعی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهمنامه همکاری هلال احمر استان کرمان با بیش از 50 سمن منعقد شد

تفاهمنامه همکاری هلال احمر استان کرمان با بیش از 50 سمن منعقد شد