مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-12بين الملل

کشته شدن 338 تروریست در حملات ارتش سوریه و با حمایت هوایی روسیه


سخنگوی نیروهای روسیه در سوریه از کشته شدن 338 تروریست از تاریخ سوم اردیبهشت در حملات ارتش سوریه با پشتیبانی نیروهای هوافضای روسیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک سخنگوی نیروهای روسیه در سوریه امروز (چهارشنبه) به خبرنگاران گفت سربازان ارتش سوریه با پشتیبانی نیروی هوافضای روسیه و با هدف جلوگیری از حملات تروریستی علیه ارتش و غیرنظامیان سوری، از 23 آوریل (سوم اردیبهشت)  338 تروریست را کشته و بیش از 80 مرکز و مخفیگاه آن ها را نابود کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تاس ، وی اعلام کرد: واحدهای نیروهای حامی دولت سوریه با پشتیبانی نیروهای هوافضای روسیه به عملیات جستجو و شناسایی خود در صحرای سوریه ادامه می دهند.

از 23 آوریل، در مجموع 338 عضو گروه های تروریستی کشته شده 44 نفر به دام انداخته شده ، 20 خودرو توقیف شده و شش دستگاه خودرو منهدم شده است.

38 مرکز و 45 مخفیگاه هم تخریب شده است.

وی افزود به لطف برنامه ریزی ماهرانه در تلاش های جستجو و شناسایی، گروه های تروریستی متحمل خسارات جدی به لحاظ قوای انسانی و تجهیزات شدند.

همچنین اقدامات تروریستی علیه نظامیان و ساکنان غیرنظامی سوریه خنثی شد.

او در ادامه تشریح اقدامات مشترک گفت نیروهای مهندسی ارتش سوریه دو هزار و 530 کیلومتر جاده و 865 ساختمان را در دوره مذکور بررسی کردند و پاکسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 338 تروریست در حملات ارتش سوریه و با حمایت هوایی روسیه

کشته شدن 338 تروریست در حملات ارتش سوریه و با حمایت هوایی روسیه