مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-12پزشكي

بستری 109 بیمار کرونایی جدید در مازندران


شیوع کرونا در مازندران در سراشیبی قرار دارد و آمار مبتلایان به کووید 19، هر روز کمتر از روز گذشته به ثبت می رسد، موضوعی که موجب نگرانی مسئولان شده تا این روند کاهشی، - سبب کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی شود.

سیدعباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته تعداد 90 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند و ظرف همین مدت تعداد 115 نفر از افراد مشکوک بستری شده از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

وی تصریح کرد: هم اکنون 533 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 133 نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

از سوی دیگر بر اساس اعلام روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر 154 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در 24 ساعت گذشته 19 بیمار جدید بستری و 17 بیمار هم ترخیص شدند.

همچنین 37 بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.

تزریق واکسن ایران - کوبا به 80 نفر در بابل همچنین بر اساس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در مرحله سوم کارآزمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 109 بیمار کرونایی جدید در مازندران

بستری 109 بیمار کرونایی جدید در مازندران