مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-12بين الملل

ظریف در بدو ورود به سوریه: اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی شدت گرفته است


اتفاقات کم سابقه ای در مسجد الاقصی و سرزمین های اشغالی صورت گرفته است و همچنین بمباران غزه شرایط بسیار وخیمی در منطقه ایجاد کرده است و سوریه به عنوان یکی از کشورهای پیشتاز مقاومت در این زمینه نقش بسیار مهمی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر امور خارجه گفت: اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی از روز جهانی قدس شدت گرفته است و اتفاقات کم سابقه ای در مسجد الاقصی و سرزمین های اشغالی صورت گرفته است و همچنین بمباران غزه شرایط بسیار وخیمی در منطقه ایجاد کرده است.

محمدجواد ظریف روز چهارشنبه در آستانه ورود به دمشق گفت: بسیار خوشحالم که در سوریه هستم و با برادران و خواهران سوری دیدار خواهم کرد.

ما شرایط بسیار ویژه ای داریم و قرار بود در آستانه انتخابات سوریه سفری به این کشور داشته باشیم و با دوستان سوریه درباره این اتفاق مهم صحبت کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی از روز جهانی قدس شدت گرفته است و اتفاقات کم سابقه ای در مسجد الاقصی و سرزمین های اشغالی صورت گرفته است و همچنین بمباران غزه شرایط بسیار وخیمی در منطقه ایجاد کرده است و سوریه به عنوان یکی از کشورهای پیشتاز مقاومت در این زمینه نقش بسیار مهمی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف در بدو ورود به سوریه: اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی شدت گرفته است

ظریف در بدو ورود به سوریه: اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی شدت گرفته است