مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-12پزشكي

تزریق 22 هزار دُز واکسن کرونا در قم


رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به تزریق 22 هزار دُز واکسن کرونا در قم تصریح کرد: واکسیناسیون کرونا یک بحث ملی و نیازمند حمایت و پشتیبانی همه دستگاه هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدرضا قدیر امروز و در نشست ستاد مدیریت بحران استان با بیان این که استان قم در وضعیت نسبتا نزولی شیوع کرونا قرار گرفته است اظهار کرد: در حال حاضر حدود 450 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که حال حدود 90 نفر از آنان وخیم است.

وی با ابراز خرسندی از کاهش نسبی نمونه های کرونامثبت در قم و در هفته اخیر خاطر نشان کرد: مثبت بودن نمونه ها از 60 به 45 درصد کاهش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم سپس به بستری موقت روزانه 300 تا 500 بیمار کرونایی در قم توجه داد و گفت: در پیک جدید کرونا تلاش کردیم تا با استفاده از رویکرد بستری موقت بیماران غیربدحال، تخت های بیمارستانی را مدیریت کنیم.

قدیر ادامه داد: در شرایط فعلی، تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی و کنترل تجمع ها در کنار عدم عادی انگاری شرایط کرونایی می تواند نقش مهمی در عدم ورود به پیک بعدی بیماری باشد.

وی همچنین با تقدیر از بنیاد شهید و امور ایثارگران قم برای در اختیار قرار دادن مجتمع امام خمینی (ره) برای راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون تأکید کرد: واکسیناسیون یک بحث ملی است و همه دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 22 هزار دُز واکسن کرونا در قم

تزریق 22 هزار دُز واکسن کرونا در قم