مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-12اقتصادي

اولویت های اقتصادی استان یزد، رفع موانع یا توسعه؟


شصت و هشتمین نشست کانون تفکر اقتصاد دانشگاه یزد با محوریت تعیین اولویت های موضوعی کانون به صورت مجازی برگزار شد و اساتید حاضر در این جلسه پروژه های نیمه تمام دولتی را نمونه بارز هدر رفت سرمایه در استان یزد دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مرتضی محمودی در شصت و هشتمین نشست کانون تفکر اقتصاد دانشگاه یزد که با عنوان اولویت های اقتصادی استان یزد، رفع موانع یا توسعه؟ برگزار شده، با اشاره به اهمیت ظرفیت های آموزشی این استان برای توسعه اقتصاد، اظهار کرد: تصویرسازی از وضعیت ظرفیت تأمین منابع مالی استان از جمله اولویت های پژوهشی برای ارزیابی فضای کسب وکار است.

عباس علوی راد عضو هیأت علمی گروه اقتصاد ایران نیز در این جلسه تلاش برای رونق کسب وکار در دوران پساکرونا را نیازمند تأمین مالی فعالیت های استانی با دید آسیب شناسی دانست و با اشاره به وجود بیش از یک هزار پروژه نیمه تمام دولتی در استان، طرح های ناتمام را ذیل اقتصاد سیاسی تعریف کرد که قابل بررسی و پیگیری است.

پروژه های نیمه تمام دولتی نمونه بارز هدر رفت سرمایه در استان کاظم یاوری، عضو هیات علمی بخش علوم اقتصادی دانشگاه یزد ریشه یابی علل ناتمام ماندن پروژه های موجود و طبقه بندی آن ها جهت ارائه راهکار را در اولویت بررسی های کانون قرار داد و ساماندهی و هدفمندسازی کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت های اقتصادی استان یزد، رفع موانع یا توسعه؟

اولویت های اقتصادی استان یزد، رفع موانع یا توسعه؟