مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-12بين الملل

دستگیری رهبران و فعالان جنبش حماس در کرانه باختری


نظامیان صهیونیست در سایه ناتوانی تل آویو در مهار عملیات های موشکی و راکتی مقاومت، بامداد امروز با حمله به مناطق مختلف کرانه باختری، شماری از رهبران و فعالان جنبش حماس را دستگیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نظامیان صهیونیست، بامداد امروز (چهارشنبه- 12می)، شمار زیادی از رهبران و فعالان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را در کرانه باختری دستگیر کردند.

  خبرنگار روسیا الیوم با انتشار این خبر، گزارش داد که در حمله بامداد امروز نظامیان صهیونیست، به مناطق مختلف کرانه باختری، برای دستگیری و بازداشت رهبران و فعالان جنبش حماس، یک فلسطینی در طوباس واقع در شمال کرانه باختری به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین نیز شهادت یک جوان فلسطینی دیگر با گلوله نظامیان صهیونیست را تایید و اعلام کرد که در جریان حمله نیروهای صهیونیست به اردوگاه الفوار در جنوب الخلیل این جوان فلسطینی هدف قرار گرفت و به شهادت رسید.

خبرگزاری فلسطینی معا نیز به نقل از شاهدان عینی از حمله نظامیان صهیونیست به شهر نابلس در شمال کرانه باختری خبر داد و نوشت که طی این حمله یکی از رهبران حماس به نام یاسر البردساوی دستگیر شد.

به گفته شاهدان عینی، نظامیان اشغالگر همچنین سامح عفانی از رهبران حماس در شهر قلقیلیه و  محمد عصیده  یکی از فعالان این جنبش ازشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری رهبران و فعالان جنبش حماس در کرانه باختری

دستگیری رهبران و فعالان جنبش حماس در کرانه باختری