مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-12پزشكي

چگونه در شرایط کرونایی در نماز عید فطر شرکت کنیم؟


کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از تمامی نمازگزاران خواست در نماز عید فطر نکات بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع کرونا را رعایت کنند.

- چگونه در شرایط کرونایی در نماز "عید فطر" شرکت کنیم؟ ایسنا/کرمانشاه کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از تمامی نمازگزاران خواست در نماز عید فطر نکات بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع کرونا را رعایت کنند.

بهمن خدادادیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نماز عید فطر در محیط باز گفت: در برگزاری نماز عیدفطر، نمازگزاران باید حداکثر فاصله ممکن برای برگزاری نماز را داشته باشند.

وی افزود: توصیه می شود حتما نمازگزاران زیرانداز شخصی همراه داشته باشند و حتی اگر از قبل زیراندازهای سراسری در محل اقامه نماز پهن شده، حتما از زیرانداز خود بر روی آن استفاده کنند.

خدادایان گفت: همچنین توصیه می شود افراد حتما سجاده و مهر شخصی خود را همراه داشته و توزیع مهر نباید در محل نماز صورت گیرد.

وی افزود: توصیه اکید این است که حتما هم نمازگزاران و هم عوامل انتظامات در طول اقامه نماز از ماسک استفاده کنند.

این کارشناس بهداشت گفت: همچنین توصیه می شود نمازگزاران بعد از برگزاری نماز از روبوسی و دست دادن جهت تبریک عید خودداری کرده و به بیان لفظی تبریک اکتفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه در شرایط کرونایی در نماز عید فطر شرکت کنیم؟

چگونه در شرایط کرونایی در نماز عید فطر شرکت کنیم؟