مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-12اقتصادي

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی: در تولید صافی دیالیز خودکفا شده ایم


مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از خودکفایی در تولید صافی دیالیز خبر داد و گفت: سالانه دو میلیون صافی دیالیز برای بیماران کلیوی تولید می شود که پیش از این 200 هزار عدد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، خبرگزاری صدا و سیما مصاحبه ای با دکتر علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر انجام داده است که بخش های مهم آن در ادامه آمده است.

خودکفایی در تولید صافی دیالیز - توانستیم با حرکت در مسیر خودکفایی و تولید محصولات و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران کشور قدم های خوبی برداریم که از جمله آن ها می توان به تولید صافی دیالیز اشاره کرد.

- صافی دیالیز، محصول راهبردی ماست.

جامعه هدف این محصول بیماران مستاصل و درمانده دیالیزی هستند که به شدت نیازمند حمایت های مدیکالند و صافی دیالیز یکی از نیاز های مهم و اساسی آنهاست.

- روند افزایشی تعداد بیماران دیابتی در کشور را نگران کننده است و متاسفانه نرخ تولید بیماران دیابتی در کشور به خاطر مشکلات تغذیه، سبک تغذیه و مانوس نبودن مردم با تحرک و ورزش بالاست.

مشکلات داخلی در بخش تولید دارو - امیدواریم با این شعار برخی مشکلات داخلی در بخش تولید از میان برداشته شود و دولتمردان بتوانند با تامین ارز مناسب چالش های فراروی بخش دارو و تجهیزات پزشکی را رفع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی: در تولید صافی دیالیز خودکفا شده ایم

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی: در تولید صافی دیالیز خودکفا شده ایم