مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-12بين الملل

درخواست سناتور آمریکایی برای کاهش تنش در سرزمین های اشغالی


سناتور ارشد آمریکایی در یک بیانیه از رهبران سیاسی و نظامی فلسطین و رژیم صهیونیستی خواست افراد آشوبگر را از برانگیختن به خشونت بیشتر در قدس شرقی و نوار غزه بر حذر دارند.

- سناتور ارشد آمریکایی در یک بیانیه از رهبران سیاسی و نظامی فلسطین و رژیم صهیونیستی خواست "افراد آشوبگر را از برانگیختن به خشونت بیشتر در قدس شرقی و نوار غزه" بر حذر دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سناتور باب منندز، رییس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در توییتر نوشت: باید رهبران سیاسی و نظامی، آشوبگران را از کارهای بیشتری که منجر به خونریزی بیشتر می شود دلسرد کنند و پلیس اسراییل باید در سراسر قدس تنشها را کاهش دهد.

منندز در عین حال مدعی شد حملات موشکی حماس علیه اسراییل، تروریسم است و عنوان کرد هیچ کشوری نباید این نوع تهدید را تحمل کند.

وی افزود، این حملات موشکی سبب بی ثباتی امنیتی برای اسراییلی ها و فلسطینی ها شده است.

امیلی هورن، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا هم در بیانیه ای اعلام کرد، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید بعد از ظهر سه شنبه با مییر بن شابات، همتای اسراییلی خود به منظور بحث بر سر تشدید خشونتها در منطقه از جمله مساله موشکهای پرتابی علیه اسراییل گفتگوی تلفنی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سناتور آمریکایی برای کاهش تنش در سرزمین های اشغالی

درخواست سناتور آمریکایی برای کاهش تنش در سرزمین های اشغالی