مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-12اقتصادي

صادرات محصولات زنجان به 31 کشور


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه 31 کشور به عنوان کشورهای مقصد صادراتی استان به شمار می رود، گفت: کشورهای ترکیه، عراق، - ناصر فغفوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با صادرات واحدهای بزرگ تولیدی این استان از گمرک زنجان شاهد ارتقای چشمگیر جایگاه گمرک زنجان در کشور هستیم که خوشبختانه طی چند سال گذشته میزان صادرات از استان چشمگیر بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه میزان صادرات اقلام تولیدی استان در یک سال گذشته بالغ بر 342 میلیون دلار بوده است، گفت: در سال 99، 223 هزار تن از اقلام تولید شده در واحدهای تولیدی استان صادر شده است.

وی با اشاره به عمده اقلام صادراتی استان یادآور شد: شمس روی، ترانسفورماتور، پروفیل، خشکبار، پلیمر پروپیلن، کاغذ فلوتینگ، شمس سرب، محصولات لبنی، شمس مس و پارچه های نبافته به ترتیب جزو مهمترین اقلام صادراتی استان به شمار می رود.

فغفوری با اشاره به اینکه 31 کشور به عنوان کشورهای مقصد صادراتی استان زنجان به شمار می رود، گفت:  ترکیه، عراق، امارات متحده عربی، ارمنستان، پاکستان، افغانستان، عمان، هند، ازبکستان و اندونزی مهمترین مقاصد صادراتی استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محصولات زنجان به 31 کشور

صادرات محصولات زنجان به 31 کشور