مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-12سياسي

مجموعه آرا و اندیشه های رهبر انقلاب پیرامون انتخابات منتشر شد


مجموعه آرا و اندیشه های رهبر انقلاب پیرامون انتخابات با عنوان «عیار» در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا منتشر شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مجموعه آرا و اندیشه های رهبر انقلاب پیرامون انتخابات با عنوان عیار در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا منتشر شد.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اعلام کرد این کتاب که توسط این اداره کل منتشر شده، در سه فصل انتخابات، انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تدوین شده است.

موضوعاتی همچون وظیفه مردم در انتخابات ، خصوصیات اصلح به طور عام و خاص در پیشگفتار این کتاب و موضوعاتی همچون مردم و انتخابات ، تشویق دیگران برای شرکت در انتخابات ، انتخابات آزادانه و آگاهانه ، توجه به ملاک های دینی و انقلابی ، رعایت چارچوب های قانونی ، قانون گرایی در انتخابات ، بهره برداری دشمن از نتایج و گمانه زنی درباره موضع رهبری در فصل اول کتاب عیار منتشر شده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، در فصل دوم و سوم نیز مسائلی همچون اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ، برخی ویژگی های رییس جمهور مطلوب و وظایف خاص چاپ ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه آرا و اندیشه های رهبر انقلاب پیرامون انتخابات منتشر شد

مجموعه آرا و اندیشه های رهبر انقلاب پیرامون انتخابات منتشر شد