مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-12سياسي

زکات فطره در یزد به ازای هر نفر 20 هزار تومان اعلام شد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، میزان زکات فطره به ازای هر نفر در استان یزد را 20 هزار تومان اعلام کرد.

- ، آیت الله محمدرضا ناصری در پیام خود به مردم روزه دار و متدین استان یزد به مناسبت روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: رمضان ماه مهمانی خدا و ماهی سرشار از برکت و رحمت الهی است.

وی با اشاره به اینکه ائمه اطهار (ع) توصیه های بسیاری در مورد استفاده از فیوضات ماه مبارک رمضان کرده اند، افزود: امام سجاد (ع) در ماه رمضان بسیار گریه می کردند و در اواخر ماه، وداع می کردند که این نشان از اهمیت این ماه عظیم است.

امام جمعه یزد ادامه داد: خوشا به حال کسانی که از فیوضات این ماه بهره گیری و استفاده کردند و خودشان را مهذب و طلب آمرزش و رفتار و کردار خود را میزان کردند و با اطاعت از خداوند متعال و طاعت او و کمک و دستگیری از بینوایان و فقرا، بهره های بسیاری از این ماه مبارک بردند.

وی با تاکید بر اینکه بعد از ماه مبارک رمضان نیز باید این حالات را حفظ کنیم، افزود: بر اثر تهذیب ماه رمضان و هدایت الهی، لوح زندگی ما درخشان شده و باید مراقب باشیم که با اعمال خود این لوح را سیاه نکنیم.

ناصری، امام زمان (عج) را صاحب شب های قدر و صاحب ماه مبارک رمضان دانست و گفت: باید تلاش کنیم قلب مبارک امام زمان را از خود راضی نگه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زکات فطره در یزد به ازای هر نفر 20 هزار تومان اعلام شد

زکات فطره در یزد به ازای هر نفر 20 هزار تومان اعلام شد