مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-12سياسي

کارهای خیر و رسیدگی به نیازمندان بعد از ماه رمضان هم ادامه یابد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: کمک به نیازمندان از مهمترین آموزه های ماه مبارک رمضان است و باید بعد از این ماه مبارک نیز تداوم داشته باشد.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در برنامه فضای مجازی ماه باران رحمت الهی اظهار داشت: باید از این فرصتی که در ماه مبارک رمضان نصیب ما شده است به خوبی استفاده کنیم.

وی ارزیابی انسان از خودش را بسیار مهم دانست و بیان کرد: نباید دیگران را ارزیابی کنیم بلکه باید همواره خودمان را ارزیابی کنیم تا دچار گناه و معصیت نشویم.

امام جمعه بوشهر یکی از آموزه های مهم ماه مبارک رمضان را اصلاح شخصیت دانست و خاطرنشان کرد: انسان شخصیتی است که اگر خود را اصلاح و پاک نکند در زندگی دچار بحران های گوناگون می شود.

وی با اشاره به اینکه پیروی از امیال درونی باعث مشکل و بحران برای انسان می شود افزود: رعایت نکردن تقوا الهی، باعث بروز و ظهور مشکلات شخصیتی، اجتماعی و خانوادگی برای انسان می شود.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ناتوان ترین فرد کسی است که در خودش نمی تواند اصلاح ایجاد کند تصریح کرد: شجاع ترین و قوی ترین مردم کسی است که بر خودش مسلط شود و در مسیر صحیح و خدایی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارهای خیر و رسیدگی به نیازمندان بعد از ماه رمضان هم ادامه یابد

کارهای خیر و رسیدگی به نیازمندان بعد از ماه رمضان هم ادامه یابد