مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-12اقتصادي

روند معاملات بورس در سال گذشته طبیعی نبود


ستاد اقتصادی دولت روز گذشته برای رهایی بازار سهام از ریزشی که از مدت ها قبل تجربه کرده است به کمک این بازار آمد و مصوبات جدیدی را ابلاغ کرد که به گفته کارشناسان این تصمیمات جدید با کاهش هیجانات و بهبود وضعیت معاملات می توانند نور امیدی را در بورس ایجاد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، روز گذشته معاون اقتصادی رییس جمهوری خبر خوشی را برای حمایت از معاملات بورس اعلام و تصمیمات جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت را ابلاغ کرد که بر اساس آن، مصوبات مربوط به سه بند نخست بسته حمایتی از بازار سهام تعیین شده است.

بر اساس این ابلاغیه، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی، ظرف مدت سه هفته نسبت به فروش تدریجی 200 میلیون دلار از منابع ارزی حساب صندوق توسعه ملی اقدام و منابع حاصل را به صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز کند.

همچنین مقرر شده است که به منظور حمایت از تأمین مالی بنگاه های اقتصادی از طریق بازار سرمایه، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به فوریت، نسبت به لغو بخشنامه ها و مصوبات ممنوعیت اعطای تسهیلات برای خرید سهام به شرکت های سرمایه گذاری، هلدینگ و کارگزاری ها اقدام کند.

از دیگر مصوبات این ابلاغیه، سرمایه گذاری در خرید سهام شرکت های پذیرفته شده در بازار سرمایه است که جزو مصادیق سرمایه گذاری قابل قبول برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند معاملات بورس در سال گذشته طبیعی نبود

روند معاملات بورس در سال گذشته طبیعی نبود