مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-12پزشكي

مجوز خروج از تهران صادر نمی شود / بستری بیش از 7 هزار نفر در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی، رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در مراسم بهره برداری از اورژانس بیماران تنفسی و ICU بیماران حاد تنفسی ویژه بیماران کرونا و چندین پروژه درمانی بیمارستان لقمان حکیم اظهار کرد: - رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا گفت: در حال حاضر 7 هزار و 350 نفر در بیمارستان های تهران بستری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی، رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در مراسم بهره برداری از اورژانس بیماران تنفسی و ICU بیماران حاد تنفسی ویژه بیماران کرونا و چندین پروژه درمانی بیمارستان لقمان حکیم اظهار کرد: شیب کاهش بیماری در تهران، کمتر از سایر مناطق کشور است و علت اصلی آن این است که بیماران در تهران با وضعیت حال بد مراجعه می کنند.

زالی افزود: وضع رنگ بندی تهران هنوز تغییر چندانی پیدا نکرده است، اگرچه میزان بستری افت کرده، اما از نظر عملکردی، همچنان این وضع قرمز است.

وی گفت: در حال حاضر 7 هزار و 350 نفر در بیمارستان های تهران بستری هستند که از این تعداد یک هزار و 980 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

در شبانه روز گذشته 1050 بیمار جدید در بیمارستان های تهران بستری شده که تعداد 280 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری و 1300 نفر از مراکز درمانی ترخیص شده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز خروج از تهران صادر نمی شود / بستری بیش از 7 هزار نفر در تهران

مجوز خروج از تهران صادر نمی شود / بستری بیش از 7 هزار نفر در تهران