مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-12بين الملل

گرامیداشت «روز فلسطین» همزمان با عید فطر در پاکستان


شورای علمای پاکستان اعلام کرد همزمان با عید فطر در این کشور، مراسم «روز فلسطین» نیز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفاتر منطقه ای خبرگزاری فارس؛ شورای علمای پاکستان اعلام کرد همزمان با عید فطر در این کشور، مراسم روز فلسطین نیز برگزار می شود.

حافظ طاهر محمود اشرفی نماینده نخست وزیر پاکستان در امور خاورمیانه و هماهنگی ادیان در یک نشست خبری در اسلام آباد با اشاره به ایجاد شورای عالی هماهنگی بین کشور و عربستان گفت: این اقدام، توافقات در زمینه های مختلف دینی، تجاری و اقتصادی را تقویت می کند.

وی افزود: عمران خان در سفر اخیر خود به ریاض و در دیدار با مقامات عربستان، سازمان همکاری اسلامی، ائمه جماعات و مسئولان حرمین شریفین موضوعات مختلف جهان اسلام از جمله اسلام هراسی، توهین به مقدسات اسلامی و پیامبر اکرم(ص) از سوی غرب را مورد بحث و بررسی قرار داده است.

به گفته وی، همراه با حمایت کامل از مردم مظلوم کشمیر و فلسطین، جنایات علیه فلسطینی ها و کشمیری ها به شدت محکوم و از سازمان همکاری اسلامی خواسته شد تا اقدامات فوری را انجام دهد.

محمود اشرفی یادآور شد: روز فلسطین به درخواست شورای علمای پاکستان روز جمعه 14 ماه می و همزمان با عید فطر برگزار و جنایات اسراییل به شدت محکوم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت «روز فلسطین» همزمان با عید فطر در پاکستان

گرامیداشت «روز فلسطین» همزمان با عید فطر در پاکستان