مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-12اقتصادي

نیاز به موزه داریم تا جامعه ای کوتاه مدت نباشیم


بهرام پروین گنابادی در گفت وگوی اینستاگرامی خود به ضرورت های تأسیس موزه و مرکز اسناد انتشارت علمی و فرهنگی برای حفظ سرمایه های فرهنگی و تبدیل نشدن به جامعه ای کوتاه مدت پرداخت.

- ، به نقل از روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی در روزهای منتهی به افتتاح موزه و مرکز اسناد، همه عوامل این شرکت انتشاراتی، تلاش می کنند تا برای شکل گیری این مرکز مهم قدمی بردارند؛ مرکزی که محل نگهداری میراث بخشی از مهم ترین بزرگان فرهنگی معاصر برای آیندگان خواهد بود.

روابط عمومی این شرکت نیز تلاش کرده است که به اشکال مختلف با تولید محتواهای متنوع اخبار مرتبط با موزه و مرکز اسناد را پوشش دهد.

در پی همین تلاش ها بهرام پروین گنابادی، معاون فرهنگی انتشارات علمی و فرهنگی، در گفت وگوی زنده اینستاگرامی حضور پیدا کرد و درباره خبر داغ این روزهای انتشارات با مخاطبان گفت وگو کرد.

در ابتدای این برنامه گنابادی در پاسخ به این سؤال که داشتن موزه و مرکز اسناد برای یک نشر چه ضرورتی دارد گفت: همه چیز بسته به قدمت نشر دارد.

قدمت علمی و فرهنگی (که ادامه دهنده راه فرانکلین و بنگاه ترجمه و نشر کتاب است) آن قدر بلند و گرانمایه است که اسنادش را درخور توجه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به موزه داریم تا جامعه ای کوتاه مدت نباشیم

نیاز به موزه داریم تا جامعه ای کوتاه مدت نباشیم