مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-12ورزشي

پایتخت سوارکاری کشور با اجاره های یکساله در ورطه نابودی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، مجموعه سوارکاری گنبدکاووس از سال 1340 با هدف برگزاری مسابقات اسبدوانی و تولید و پرورش اسب های نژاد ترکمن پایه گذاری و در سال 1352 بنای آن احداث شد.

پس از انقلاب اسلامی و با تصویب شورای انقلاب این مجموعه به سازمان تربیت بدنی واگذار شد و در حال حاضر توسط شرکت توسعه تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی کشور اداره می شود.

بنا به اظهارات رییس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ایران در اردیبهشت 1395 این مجموعه در فهرست آثارملی به ثبت رسیده و در آبان ماه همان سال بعد از 20 سال در اختیار داشتن این مجموعه توسط فدراسیون سوارکاری کشور براساس تفاهم نامه بین فدراسیون سوارکاری کشور و اداره کل ورزش و جوانان گلستان این مجموعه به استان گلستان واگذار شد.

با توجه به اینکه این مجموعه در اختیار هیئت سوارکاری شهرستان بوده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی این مجموعه را در لیست مزایده قرار داده که این امر سبب مشکلاتی در مجموعه سوارکاری و به طبع مسابقات کورس اسبدوانی خواهد شد.

*  مبلغ 53 میلیارد ریال طی 37 روز مسابقات به عنوان جایزه به مالکان، چابکسواران و مربیان پرداخت شد بهروز نیازی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان در این خصوص اظهار کرد: مسابقات پاییزه کورس اسبدوانی در 15 آبان ماه سال گذشته آغاز شد که همزمان در آق ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت سوارکاری کشور با اجاره های یکساله در ورطه نابودی

پایتخت سوارکاری کشور با اجاره های یکساله در ورطه نابودی