مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-12سياسي

ارائه برنامه های درسی مصوب در قالب آموزش های آزاد از اول خرداد


معاون دانشگاه تهران از ارائه برنامه های درسی مصوب در قالب آموزش های آزاد از اول خرداد خبر داد و گفت: تعداد 11 درس از این دوره آموزشی آماده شده و در ادامه تعداد دروس بیشتری تنظیم و ارائه خواهد شد.

- معاون دانشگاه تهران از ارائه برنامه های درسی مصوب در قالب آموزش های آزاد از اول خرداد خبر داد و گفت: تعداد 11 درس از این دوره آموزشی آماده شده و در ادامه تعداد دروس بیشتری تنظیم و ارائه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا صادقی مقدم ضمن بیان این مطلب انگیزه و اهداف برگزاری آموزش های آزاد دانشگاه تهران را عمل به مسئولیت های اجتماعی دانشگاه دانست و گفت: دانشگاه تهران در راستای فراهم نمودن امکان آموزش های دانشگاهی برای تمامی آحاد جامعه، اقدام به فراهم نمودن دسترسی به محتوای علمی دروس منتخب اساتید دانشگاه تهران به شکل مجازی نموده و بر همین اساس برای اولین بار در کشور برنامه ارائه دروس از برنامه های درسی مصوب در قالب آموزش های آزاد دانشگاه را اجرایی می نماید.

وی تصریح کرد: دانشگاه تهران به عنوان یک دانشگاه نسل چهارمی، مأموریت توسعه اقتصادی و اجتماعی و کارآفرینی را بر عهده دارد، در همین راستا اقدام به ارائه دروس رسمی مصوب دانشگاهی با تدریس اساتید دانشگاه تهران نموده تا تمام علاقه مندان و دانشجویان در سراسر کشور قادر باشند از کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه برنامه های درسی مصوب در قالب آموزش های آزاد از اول خرداد

ارائه برنامه های درسی مصوب در قالب آموزش های آزاد از اول خرداد