مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-12اقتصادي

توسعه و توانمندسازی 65 روستای آذربایجان شرقی به همت تولیدکنندگان


رییس سازمان صنعت، معدن تجارت آذربایجان شرقی گفت: طبق برنامه ریزی های بعمل آمده و مصوبات شورای برنامه ریزی استان، فرآیند بهره مندی از ظرفیت صنایع تولیدی برای توانمندسازی 65 روستا آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حبیب امین زاده در نشست با جمعی از صاحبان صنایع استان اظهار داشت: یکی از نقاط قوت صنایع، حضور پررنگ در موضوعات مرتبط با مسئولیت های اجتماعی است که نمونه بارز آن مقابله با کرونا و حمایت قاطع از رزمایش کمک های مومنانه و احیای محیط زیست است.

وی افزود: در همین زمینه و در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در چارچوب سیاستهای اقتصاد مقاومتی، احیای مسئولیت اجتماعی شرکت ها در مسیر توسعه روستایی بسیار حائز اهمیت است.

امین زاده با بیان اینکه مراکز دانشگاهی استان پیش از این اقدام به گردآوری اطلاعات جمعیتی، اقتصادی و اجتماعی روستاها کرده اند، اظهار داشت: بر اساس مصوبات شورای برنامه ریزی استان مقرر شد در هر شهرستان 3 روستا و جمع 65 روستا انتخاب و ضمن عقد تفاهم نامه، از ظرفیت صنایع تولیدی برای محرومیت زدایی و توسعه مناطق کمتر برخوردار استفاده شود.

وی گفت: صنایع چوبی، ماشین آلات کشاورزی، قالیبافی، صنایع تبدیلی، چرم و کفش، نان سنتی، پوشاک، صنایع پلاستیک، ماسه شویی و سنگبری و مصالح ساختمانی از جمله رسته شغل هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و توانمندسازی 65 روستای آذربایجان شرقی به همت تولیدکنندگان

توسعه و توانمندسازی 65 روستای آذربایجان شرقی به همت تولیدکنندگان