مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-12اجتماعي

محدودیت تردد جاده ای کرمانشاه با سامانه های هوشمند مدیریت شود


رییس پلیس راه استان کرمانشاه درخصوص محدودیت های کرونایی در عید فطر، گفت: تمام تردها از طریق سامانه های هوشمند و ایستگاه هایی که در مبادی ورودی و خروجی شهرها مستقر هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد حیدری امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص محدودیت های کرونایی در عید فطر، اظهار داشت: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و ارتقا سلامتی مردم، محدودیت ها و ممنوعیت هایی گذشته تشدید شده است.

وی ادامه داد: در محدودیت های اعمال شده عید سعید فطر ورود و خروج وسایل نقلیه شخصی از تمام شهرستان ها با هر وضعیت و رنگی که دارند ممنوع است و نباید از شهر خود خارج شوند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: تمام تردها از طریق سامانه های هوشمند و ایستگاه هایی که در مبادی ورودی و خروجی شهرها دایر، مستقر و در حال انجام وظیفه هستند، کنترل و رصد می شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس ورود به شهرهای قرمز و خروج از آن 10 میلیون ریال و شهرهای نارنجی و زرد نیز 5 میلیون ریال جریمه برای مالکان خودروهای متخلف به همراه خواهد داشت.

حیدری در پایان، گفت:  این ممنوعیت شامل ناوگان حمل و نقل عمومی، وانت بارها و خودروهای دولتی و نظامی دارای برگه ماموریت و یا افرادی که از سوی فرمانداری شهرستان محل سکونت مجوز برایشان صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت تردد جاده ای کرمانشاه با سامانه های هوشمند مدیریت شود

محدودیت تردد جاده ای کرمانشاه با سامانه های هوشمند مدیریت شود