مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-12سياسي

آزادی 10 زندانی جرائم غیرعمد در شاهرود با کمک خیران


10 زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان شاهرود هم زمان با ماه مبارک رمضان آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، صبح امروز هم زمان با ماه مبارک رمضان و با حضور فرماندار شهرستان شاهرود، امام جمعه این شهر، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، مدیرکل امور زندان های استان سمنان، جانشین سپاه ناحیه شاهرود، رییس دادگستری و دادستان شهرستان و جمعی از خیران در زندان این شهرستان، 10 زندانی جرائم غیر عمد از این زندان آزاد شدند.

امید کهربایی، مدیرکل زندان های استان سمنان در این مراسم با بیان اینکه در سال گذشته در جشن گل ریزان شهرستان شاهرود دو میلیارد ریال کمک خیران جمع شد، افزود: سال گذشته، بیش از 70 زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه امسال نیز جشن گل ریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در سراسر استان برگزار شد، گفت: در همین راستا به کمک خیران و در این مراسم، 10 زندانی جرائم غیرعمد شهرستان شاهرود آزاد می شوند.

مدیرکل زندان های استان سمنان تأکید کرد: از زمان حضور آیت الله رییسی و رییس جدید سازمان زندان ها، اقدامات فرهنگی و اجتماعی فراوانی در زندان ها اجرا و سبب می شود تا این مراکز از یک مکان صرفاً نگهداری خارج شده و کارآفرینی و اشتغال زایی نیز انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 10 زندانی جرائم غیرعمد در شاهرود با کمک خیران

آزادی 10 زندانی جرائم غیرعمد در شاهرود با کمک خیران