مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-12اجتماعي

بهزیستی اردکان آماده دریافت زکات فطره مومنان روزه دار است


رییس اداره بهزیستی شهرستان اردکان گفت: بهزیستی اردکان و مراکز و موسسات خیریه زیر پوشش این اداره، آماده دریافت فطریه و کلیه وجوهات اهدایی از سوی نمازگزاران و مومنین روزه دار خواهند بود.

- ایسنا/یزد رییس اداره بهزیستی شهرستان اردکان گفت: بهزیستی اردکان و مراکز و موسسات خیریه زیر پوشش این اداره، آماده دریافت فطریه و کلیه وجوهات اهدایی از سوی نمازگزاران و مومنین روزه دار خواهند بود.

  امیرولی عضدزاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اعلام این خبر با دعوت از مومنین روزه دار برای پرداخت زکات فطره، گفت: براساس فتاوای مراجع عظام تقلید، مومنین می توانند زکات فطریه و زکات اموال خود را به بهزیستی و مراکز و موسسات خیریه وابسته که متولی نگهداری و ارائه خدمت به ایتام، معلولان، سالمندان، خانواده های بی سرپرست و آسیب دیدگان اجتماعی و نیازمند هستند، پرداخت کنند.

وی در خصوص محورهای هزینه کرد وجوهات زکات و فطریه در بهزیستی اظهار کرد: اولویت هزینه کرد این وجوهات همواره در حوزه های مربوط به تامین مواد غذایی و درمان بوده است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان اردکان با اشاره به محدودیت های موجود به خاطر بیماری کرونا، گفت: برای سهولت در پرداخت زکات فطره همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، همشهریان عزیز می توانند به روش های مختلف شامل شماره ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی اردکان آماده دریافت زکات فطره مومنان روزه دار است

بهزیستی اردکان آماده دریافت زکات فطره مومنان روزه دار است