مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-12سياسي

جمع آوری سلاح های غیر مجاز باعث کاهش درگیری های قبیله ای می شود


وجود سلاح در دست مردم در لرستان مهمترین موضوعی است که امنیت استان را تهدید می کند البته این سلاح ها تنها در نزاع های قبیله ای و شخصی به کار گرفته می شود و اگر بتوانیم این سلاح ها را جمع آوری کنیم میزان درگیری های شخصی و قبیله ای به شدت کاهش پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سیدموسی خادمی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی لرستان اظهار داشت: مجموعه نیروی انتظامی مهمترین سازمان در میان سازمان های موجود در کشور است.

وی با بیان اینکه مهم ترین نیاز انسان امنیت است، افزود: سازمانی که چنین کالا و خدمتی را برای مردم ایجاد می کند تبدیل به مهمترین سازمان برای مردم است.

استاندار لرستان بیان کرد: وظایف نیروی انتظامی بسیار گسترده است و آنها از نرم ترین کارهای فرهنگی مانند مشاوره تا سخت ترین کارهای نظامی مانند درگیری مسلحانه با اشرار شامل می شود.

  خادمی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در بحران هایی که طی سال های اخیر در کشور رخ داده است نمره قبولی گرفته است، تصریح کرد: نیروی انتظامی اقتدار بسیار بالایی در میان مردم دارد و تمام آحاد جامعه قدرت این نیرو را می پذیرند.

  وی خاطرنشان کرد: وجود سلاح در دست مردم در لرستان مهمترین موضوعی است که امنیت استان را تهدید می کند البته این سلاح ها تنها در نزاع های قبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری سلاح های غیر مجاز باعث کاهش درگیری های قبیله ای می شود

جمع آوری سلاح های غیر مجاز باعث کاهش درگیری های قبیله ای می شود