مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-12اقتصادي

مسئولان نباید قدرت اقتصادی را به افراد سودجو بدهند


مسئولان نباید در شرایط کنونی اقتصادی کشور ترک فعل داشته باشند و با ایجاد خلاء، قدرت اقتصادی را به دست افراد سودجو بدهند.

- ایسنا/کرمان رییس دادگستری شهرستان راور گفت: مسئولان نباید در شرایط کنونی اقتصادی کشور ترک فعل داشته باشند و با ایجاد خلاء، قدرت اقتصادی را به دست افراد سودجو بدهند.

محمدرضا سنجری در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان راور از ورود دستگاه قضایی برای بررسی وضعیت اخلال در بازار خبر داد و اظهار کرد: با توجه به وضعیت نابه سامان قیمت برخی از کالاهای اساسی و نارضایتی مردم از این موضوع، ضرروت دارد نظارت های جدی تری در این حوزه انجام شود.

وی یکی از دلایل اصلی افزایش نارضایتی مردم در حوزه اقتصادی را عدم کنترل مناسب بازار و همچنین عدم نظارت بر عرضه کالاهای اساسی عنوان کرد و افزود: در این راستا ضرورت دارد با کسانی که مبادرت به اخلال در بازار می کنند، برخورد جدی شود از این رو دستگاه قضایی برخورد با این دسته از افراد را در دستور کار قرار داده است.

سنجری با اشاره به اینکه ورود دستگاه قضایی به این حوزه جنبه نظارتی، حمایت، پشتیبانی و تعامل با ادارات را دارد، تصریح کرد: در حال حاضر کشور ما درگیر تحریم ها و جنگ اقتصادی است و مسئولین امر باید سعی کنند تا فشار های اقتصادی بر مردم به ویژه قشر آسیب پذیر کم شده و جلوی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان نباید قدرت اقتصادی را به افراد سودجو بدهند

مسئولان نباید قدرت اقتصادی را به افراد سودجو بدهند