مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-12پزشكي

سویه های جدید کرونا در البرز مشاهده نشده است


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: هیچ یک از ویروس های جهش یافته جدید کرونا در استان البرز مشاهده نشده است، البته با توجه به اینکه در سایر نقاط کشور وجود دارد دور از انتظار نیست که به البرز نیز برسد.

- مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: طی روز گذشته شاهد کاهش آمار بستری و فوت شدگان کرونایی بوده ایم که امیدوار کننده است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه آمار بستری و فوتی ها همچنان بالا است، اظهار کرد: در مقایسه با پیک قبلی شیوع بیماری همچنان آمار بالا است و ما نیازمند جدی گرفتن شرایط هستیم؛ از این رو توصیه اکید داریم شهروندان از عادی انگاری بپرهیزند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه پیش از موج چهارم و در اسفند ماه تعداد مراجعه بیماران سرپایی به مراکز درمانی نهایت 400 مورد بود، افزود: در حالی که روز گذشته دو هزار البرزی به مراکز درمانی استان مراجعه کردند.

بابایی شرایط کرونایی را شکننده خواند و اضافه کرد: به آمارهای پیک قبلی کرونا نزدیک هستیم و برای کنترل بیماری همچنان باید اصول بهداشتی رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سویه های جدید کرونا در البرز مشاهده نشده است

سویه های جدید کرونا در البرز مشاهده نشده است