مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-05-12پزشكي

معرفی پزشکان و جراحان متخصص مغز و اعصاب


در این مطب به متخصص مغز و اعصاب و جراح مغز و اعصاب می پردازیم و بیماری هایی که توسط هر دو پزشک قابل کنترل و درمان می باشند را نیز بررسی خواهیم کرد، - و در آخر به شما یاد خواهیم داد که چگونه پزشکی معتبر در شهر زندگی خود برای مشکلات مرتبط به سیستم عصبی پیدا کنید، همراه ما باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سایت پی جو، متخصص مغز و اعصاب در زمینه بیماری های مرتبط به مغز، سیستم عصبی، نخاع، عضلات و اعصاب تخصص دارد او با بررسی علائم، آزمایشات و عکسبرداری به تشخیص، درمان و کنترل بیماری های مختلف در زمینه های ذکر شده می پردازد، پس از مشخص شدن بیماری، پزشکان راه های درمانی متفاوتی را برای بیماری در نظر می گیرند برخی از این درمان ها به صورت دارو و برخی دیگر به صورت جراحی می باشد.

در نتیجه ما هم پزشک مغز و اعصاب و جراح مغز و اعصاب داریم که بسته به مشکل بیمار باید تحت درمان هر کدام از آن ها که لازم است قرار بگیرند.

پزشک متخصص مغز و اعصاب چه بیماری هایی را درمان خواهد کرد؟ اگر بخواهیم درباره بیماری هایی که توسط پزشک مغز و اعصاب با استفاده از دارو قابل درمان و کنترل می باشد صحبت کنیم باید به موارد زیر اشاره کرد: · انواع سردرد · صرع · میگرن · اختلالات خواب · رعشه · آسیبهای مغز · آسیب های نخاعی · سکته مغزی · آلزایمر · پارکینسون · فلج چندگانه (MS)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی پزشکان و جراحان متخصص مغز و اعصاب

معرفی پزشکان و جراحان متخصص مغز و اعصاب