مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-05-12سياسي

با عاملان حادثه تروریستی کابل با شدت برخورد شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در پیام آیت الله مکارم شیرازی آمده است: باردیگر جنایات گروه های تکفیری و کشتارهای هدفمند در افغانستان و خصوصا عملیات جدید که منجر به شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از کودکان و دانش آموزان بی گناه در این ماه عزیز به جرم محبت و ولایت اهل بیت(علیهم السلام) شد، موجب تألم و تأثر شدید گردید.

در این پیام آمده است: با وجود گذشت چند دهه از آغاز این ناامنی ها متأسفانه هنوز دولت و سازمان های قضایی، نظامی و امنیتی این کشور نتوانسته اند این بحران بزرگ را علاج کنند و هر روز اخبار ناگوار قتل و کشتار جدید به گوش می رسد.

در این پیام خاطرنشان شده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر امام زمان(عج) و نیز خانواده های داغدیده و ملت شریف افغانستان و آرزوی شفای کامل تمام مجروحان این حادثه، آن را محکوم کرده و مؤکدا از دولتمردان، مقامات ملی و مذهبی افغانستان و همچنین مجامع بین المللی اسلامی می خواهم که با عاملان آن که برای ایجاد اختلاف در صفوف مسلمانان و مخدوش کردن چهره رحمانی اسلام انجام می شود، با شدت برخورد کنند.

در پایان پیام آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان شده است: إن شاءالله هر چه زودتر غده سرطانی تکفیر و تروریسم از بلاد اسلامی ریشه کن گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با عاملان حادثه تروریستی کابل با شدت برخورد شود

با عاملان حادثه تروریستی کابل با شدت برخورد شود