مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-05-12اقتصادي

نمایشگاه آثار برگزیده کاریکاتور کارا در ایوان انتظار آغاز به کار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جشنواره کارا با موضوعاتی همچون اشتغال زنان، - 108 اثر برگزیده نمایشگاه کاریکاتور کارا از روز سه شنبه 21 اردیبهشت به مدت دو هفته در ایوان انتظار میدان ولیعصر در معرض دید عموم قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جشنواره کارا با موضوعاتی همچون اشتغال زنان، توسعه اشتغال روستایی، مشاغل نوین (استارت آپ ها)، توانمندسازی، بیمه بیکاری، مشاغل آسیب دیده و متاثر از کرونا و توسعه تعاونی ها برگزار شد.

در مجموع 196 اثر به دبیرخانه اولین مسابقه ملی کاریکاتور کارآفرینی کارا رسید و ثبت شد که از این آمار، 62 شرکت کننده مَرد، و 46 شرکت کننده زن بودندکه استان های آذربایجان شرقی، کرمانشاه، البرز و خراسان رضوی آمار بیش ترین تعداد هنرمند شرکت کننده در این رویداد را به ثبت رساندند.

از میان هنرمندان شرکت کننده، آثار 42 هنرمند، با مجموع 65 کاریکاتور به بخش نمایشگاه و انتشار در کتاب مسابقه راه یافتند و از این میان، 12 اثر از یازده هنرمند کاریکاتوریست به بخش نیمه نهایی راه پیدا کرد که از بین این آثار، یک اثر به عنوان برنده جایزه ویژه و 3 اثر، حائز رتبه های اول تا سوم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه آثار برگزیده کاریکاتور کارا در ایوان انتظار آغاز به کار کرد

نمایشگاه آثار برگزیده کاریکاتور کارا در ایوان انتظار آغاز به کار کرد