مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-12سياسي

ضرورت تشکیل شرکت های دانش بنیان در حوزه علوم انسانی و اجتماعی


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار توجه بیشتر صندوق نوآوری و شکوفایی به حوزه های علوم انسانی و اجتماعی شد و بر ایجاد شرکت های دانش بینان در حوزه علوم اجتماعی و علوم انسانی تاکید کرد.

- ، سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با علی وحدت مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در محل دبیرخانه این شورا دیدار و گفتگو کرد.

عاملی در دیدار مدیرعامل و مدیران صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: تحول در مواجهه و حمایت از شرکت های دانش بنیان اتفاق مبارکی است که در کشور صورت گرفته و صندوق نوآوری و شکوفایی نیز به خوبی به ایفای نقش در این حوزه پرداخته است.

وی گفت: شرکت های دانش بنیان موتور محرک علم و فناوری در کشور هستند و به دلیل تخصص گرایی که در ذات آنهاست، در بلندمدت تأثیرات فرهنگی و مدیریتی شایانی در جامعه خواهند و به نوعی مسیر را در سطح کسب و کارها و سطوح مختلف علم و فناوری به سمت تخصصی شدن امور طی خواهند کرد.

استاد دانشگاه تهران با توجه به جمعیت قابل توجه دانشجویان علوم انسانی در کشور افزود: اولویت های فناوری در نظر گرفته شده در صندوق از اهمیت شایانی برخورد هستند و باید از آنها حمایت های لازم صورت گیرد، ضمن آن که حوزه های علوم انسانی و اجتماعی در رشته های مختلف مانند مدیریت، حقوق، روانشناسی، علوم شناختی و … باید بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل شرکت های دانش بنیان در حوزه علوم انسانی و اجتماعی

ضرورت تشکیل شرکت های دانش بنیان در حوزه علوم انسانی و اجتماعی