مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-12اقتصادي

دلایل عدم تشکیل کنسرسیوم های صادراتی در آذربایجان شرقی


عارضه یابی کنسرسیوم ‍ های صادراتی و چرایی عدم تشکیل آن ها در استان و همچنین میزان همکاری صندوق ضمانت صادرات در کمیسیون صادرات و مدیریت واردات اتاق تبریز مورد بررسی قرار گرفت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی عارضه یابی کنسرسیوم ‍ های صادراتی و چرایی عدم تشکیل آن ها در استان و همچنین میزان همکاری صندوق ضمانت صادرات در کمیسیون صادرات و مدیریت واردات اتاق تبریز مورد بررسی قرار گرفت.

کمیسیون صادرات و مدیریت واردات اتاق تبریز صبح امروز با حضور فعالان بخش خصوصی استان و کارشناسان این حوزه با موضوع عارضه یابی کنسرسیوم های صادراتی و چرایی عدم تشکیل آن ها در استان و همچنین میزان همکاری های صورت گرفته صندوق ضمانت صادرات در محل اتاق تبریز برگزار شد.

رییس کمیسیون صادرات اتاق تبریز در ابتدای این جلسه با بیان اینکه در شرایط فعلی مباحث اقتصادی دغدغه تمامی افراد جامعه است، گفت: هر فردی باید به نوبه خود در زمینه بهبود اوضاع اقتصادی کشور قدم بردارد که در این میان قطعا تولیدکنندگان و صادرکنندگان در صف اول قرار دارند.

سید یوسف حسینی با انتقاد از برخی حرکت و فعالیت های جزیره ای گفت: دولت باید نقش نظارتی خود را حفظ کرده و راه را برای فعالیت بخش خصوصی هموار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل عدم تشکیل کنسرسیوم های صادراتی در آذربایجان شرقی

دلایل عدم تشکیل کنسرسیوم های صادراتی در آذربایجان شرقی