مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-12سياسي

بررسی وضعیت خانواده در دوران کرونا


عضو هیئت علمی مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی گفت: پاندمی کووید 19 در دنیا باعث افزایش تعارضاتی شده که از قبل در خانواده و جوامع وجود داشته است.

- ایسنا/همدان عضو هیئت علمی مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی گفت: پاندمی کووید 19 در دنیا باعث افزایش تعارضاتی شده که از قبل در خانواده و جوامع وجود داشته است.

معصوم آقازاده سه شنبه 21 اردیبهشت ماه در نشست مجازی بررسی وضعیت خانواده در دوران کروناویروس در همدان، اظهار کرد: زمانی که یک فرد با کارهایی مواجه شود که فراتر از دایره راحتی آن است، انجام آن کارها برایش سخت بوده و به راحتی نمی تواند آنها را انجام دهد و برای انجامشان باید توجه و انرژی بیشتری داشته باشد، با چالش ها و تعارض هایی در زندگی مواجه می شود که این چالش ها نسبی هستند و براساس توانمندی افراد طبقه بندی می شوند.

وی با بیان اینکه تعارض ها واقعیتی از زندگی هستند که در تمام سطوح زندگی از گذشته های دور با ما بوده و در تاریخ هم افراد به دلایل مختلف با هم درگیر بودند و هستند، تصریح کرد: تعارض زمانی ایجاد می شود که در میان طرفین اختلافی وجود داشته باشد یعنی یک طرف ایده های طرف مقابل را قبول نداشته و به همین علت ناسازگاری ایجاد می‎شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت خانواده در دوران کرونا

بررسی وضعیت خانواده در دوران کرونا