مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-12سياسي

پیشگامی جهادگران این بار در تزریق واکسن کاربالینی


رضا دهقان مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) مازندران به عنوان نماینده گروه های جهادی در تزریق واکسن کاربالینی ایران ـ کوبا به نمایندگی از گروه های جهادی پیشگام شد و به عنوان پنج نفر داوطلب در روز نخستین روز این تزریق واکسن کرونا را دریافت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، این روزها مهربانی و همدلی در میان مردم موج می زند و همه در پی این هستند گوی سبقت از دیگری بربایند که در این میان خدمات گروه های جهادی؛ جهادگرانی که طی 15 ماه گذشته حتی یک لحظه آرام و قرار نداشتند و عزم شان را جزم کردند و پای کار بودند، مثال زدنی است.

از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا کمبود ماسک موضوعی خود را به صورت ویژه نشان داد و صف های طولانی برای خرید ماسک مشکل کمبودها را بیشتر نشان داد، اما این گروه های جهادی بودند که پای کار آمدند و کارگاه های تولیدی را به راه انداختند که چرخشان کماکان می چرخد.

  قرارگاه جهادی امام رضا(ع) مازندران یکی از گروه هایی بوده که در این روزهای سخت پابه پای مردم بوده از تولید ماسک، گان و لوازم بهداشتی و ضدعفونی گرفته تا کمک به کادر درمان، تشییع اموات، کمک به معیشت همچنان در صحنه بوده و هست.

این جهادگران برای کمک به مردم به صورت دلی به مناطق کم برخوردار می روند تا در حوزه های مختلف کمک رسان باشند؛ البته قبل از کرونا در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگامی جهادگران این بار در تزریق واکسن کاربالینی

پیشگامی جهادگران این بار در تزریق واکسن کاربالینی