مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-12سياسي

ثبت اموال فکری شهری مانع دوباره کاری شهرداری ها می شود


سخنگویی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضرورت حراست از اموال فکری شهری در مدیریت شهری، گفت: پایگاه شناسایی، جمع آوری و ثبت اموال فکری در شهرداری شهر میراث جهانی یزد راه اندازی شده است.

- حمیدرضا قمی در خصوص اهمیت شناسایی اموال فکری شهرداری یزد، در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: راه اندازی پایگاه جمع آوری و ثبت داده های فکری که از گذشته تاکنون در مدیریت شهری استفاده می شود نقش مهمی در کاهش هزینه ها و البته سرعت بخشیدن به فرآیند تصمیم گیری های توسعه ای در مدیریت راهبردی ایفا می کند.

وی افزود: به همین منظور طرح ایجاد دفتر ثبت اموال فکری شهر یزد به صحن شورای اسلامی دارالعباده ارائه و بعد از بررسی های نهایی این مهم به تصویب اعضای شورا رسید.

سخنگویی شورای اسلامی شهر یزد در ادامه با اشاره به اهمیت اموال فکری در مدیریت شهری، گفت: شهرداری اموال دارد که تاکنون آن طور که باید به آنها اهمیت داده نشده و علی رغم ظرفیت بالا به عنوان برند سازمانی یا مجموعه ای مد نظر قرار نگرفته اند.

قمی تصریح کرد: اموال فکری شهرداری نه تنها عامل درآمدزایی هستند بلکه نقش مهمی در اعتبارسنجی مدیریت شهری در طرح های مختلف نیز ایفا می کند.

وی با بیان این که اموال فکری شهرداری به دو بخش نرم افزاری و غیره تقسیم بندی می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اموال فکری شهری مانع دوباره کاری شهرداری ها می شود

ثبت اموال فکری شهری مانع دوباره کاری شهرداری ها می شود