مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-12بين الملل

رهبر انصارالله: مردم یمن کاملا در کنار ملت فلسطین و مقاومت آن هستند


رهبر جنبش انصارالله یمن با تقدیر از مقاومت مردم فلسطین و تاکید بر حمایت ملت یمن از آنها، بر آمادگی انصارالله برای هر احتمال و تحولی تاکید کرد.

- رهبر جنبش انصارالله یمن با تقدیر از مقاومت مردم فلسطین و تاکید بر حمایت ملت یمن از آنها، بر آمادگی انصارالله برای هر احتمال و تحولی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العهد، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در پیامی ضمن تقدیر از اقدامات ملت فلسطین و مقاومت دلیرانه آنها برای دفع حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ملت یمن کاملا در کنار ملت فلسطین و مقاومت آنها است.

الحوثی در ادامه تاکید کرد: انصارالله در پی تنشی که دشمن اسراییلی به وجود آورده و حملاتش به مسجد الاقصی و محله شیخ جراح، با توجه و اهتمام بسیاری تحولات فلسطین را دنبال می کند.

رهبر انصارالله یمن گفت: به هماهنگی مستمر خود با برادران مان در جنبش های مقاومت در فلسطین و محور مقاومت ادامه خواهیم داد و ملت عزیز یمن را به کمک های مالی برای حمایت از ملت فلسطین و مقاومت شان دعوت می کنیم.

همچنین او با تاکید بر هماهنگی انصارالله با نمایندگان جنبش های مقاومت فلسطین در صنعاء برای تحویل این کمک های مالی گفت: ما برای هر احتمال، سناریو و تحولی در حالت آماده باش باقی خواهیم ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انصارالله: مردم یمن کاملا در کنار ملت فلسطین و مقاومت آن هستند

رهبر انصارالله: مردم یمن کاملا در کنار ملت فلسطین و مقاومت آن هستند