مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-12اقتصادي

پیشرفت 67 درصدی طرح توسعه سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: طرح توسعه سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه به منظور افزایش مبادلات مرزی بین ایران و پاکستان از پیشرفت فیزیکی 67 درصدی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ایوب کرد در حاشیه بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از پایانه مرزی میرجاوه اظهارداشت: عملیات توسعه این سالن مسافری با زیربنای 2 هزار متر مربع از سال 99 آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: توسعه اقتصاد منطقه ای و حمل و نقل بین المللی، افزایش مبادلات با کشورهای همسایه و پذیرا بودن خیل عظیم زائران پاکستانی عتبات عالیات از جمله مهمترین ظرفیت های پایانه مرزی میرجاوه است که در صورت تکمیل طرح توسعه سالن مسافری آن شاهد تسهیل و سرعت بخشی به جابجایی و تردد مسافران، ترانزیت و حمل و نقل بین المللی کالا در این مرز بین المللی خواهیم بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تکمیل زیرساخت ها و کیفی سازی خدمات در پایانه های مرزی را از سیاست های مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد و افزود: 154 میلیارد ریال اعتبار اولیه برای ساخت سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه در نظر گرفته شده که پیش بینی می شود در صورت تامین اعتبار موردنیاز تا تابستان سالجاری آماده بهره برداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 67 درصدی طرح توسعه سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه

پیشرفت 67 درصدی طرح توسعه سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه