مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-12بين الملل

جریمه و کاهش دسترسی در انتظار شرکت های فناوری خاطی در انگلیس


طبق لایحه ای جدید در انگلیس شرکت های فناوری که نتوانند محتوای مخرب را حذف و محدود کنند با جریمه ای تا سقف 18 میلیون پوند و کاهش دسترسی روبرو می شوند.

- به نقل از رویترز، انگلیس تصمیم دارد با تصویب قانونی جدید شبکه های اجتماعی که در حذف آزارهای آنلاین مانند محتوای تبعیض نژادی شکست بخورند را تا 10 درصد گردش مالی یا 18 میلیون پوند جریمه کنند.

علاوه بر آن مدیران ارشد این شرکت ها نیز با اقدامات قضایی روبرو می شوند.

همچنین لایحه ایمنی آنلاین (Online Safty Bill ) در جهت قدرتمند کردن حق آزادی بیان و تضمین دموکراتیک ماندن بحث سیاسی و حفاظت از محتوای روزنامه نگاران ارائه شده است.

پریتی پاتل وزیر داخلی انگلیس در این باره گفت: اکنون زمان آن فرارسیده تا شرکت های فناوری مسئول شناخته شوند و از مردم انگلیس در برابر هرگونه خسارت محافظت کنند.

این لایحه وظیفه حفاظت از کاربران را به دوش شبکه های اجتماعی و وب سایت ها گذاشته تا به این ترتیب اقدامات سریع آنها را برای هرگونه محتوای غیرقانونی (مانند جرایم مبتنی بر نفرت، آزار و تهدید افراد) تضمین کند.

علاوه بر موارد گفته شده، شرکت های فناوری باید محتوای تروریستی، خودکشی و آزار کودکان را حذف و گسترش آن را محدود کنند و آن را به مقامات اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه و کاهش دسترسی در انتظار شرکت های فناوری خاطی در انگلیس

جریمه و کاهش دسترسی در انتظار شرکت های فناوری خاطی در انگلیس