مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-05-12اقتصادي

1000 تن عسل در سال جاری در قزوین تولید می شود


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: پیش بینی می شود نزدیک به هزار تن عسل در ‏زنبورستان های این استان در سال جاری تولید شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، حمیدرضا عزتی، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین با بیان این که، پیش بینی می شود نزدیک به هزار تن عسل در ‏زنبورستان های این استان در سال جاری تولید شود، اظهار داشت‏: این میزان عسل از ‏‏180 هزار کلنی مدرن و 200 کلنی زنبور عسل سنتی در 2100 زنبورستان در سطح استان تولید می شود.

‏ وی به میزان تولید سایر فراورده های عسل اشاره و پیش بینی کرد: همچنین انتظار داریم امسال 100 کیلوگرم ژل رویال، ‏‏60 تن موم، 5 تن گرده گل و 1000 کیلوگرم بره موم تولید شود.

‏ این مسوول با اشاره به اینکه تک محصولی بودن یکی از مهمترین مشکلات صنعت زنبورداری کشور است، خاطر نشان کرد: ‏به منظور افزایش درآمد زنبورداران و همچنین توسعه پایدار صنعت زنبورداری توجه ویژه به سایر تولیدات زنبور مانند ژل ‏رویال و گرده، از مهم ترین برنامه های جهاد کشاورزی می باشد و برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی ویژه زنبور داران ‏برای تولید این گونه محصولات در کنار عسل از جمله اقدامات در دست اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 تن عسل در سال جاری در قزوین تولید می شود

1000 تن عسل در سال جاری در قزوین تولید می شود