مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-05-12سياسي

انتشار کتابی در جهت بررسی تصویر آرمان شهر در مکاتب مختلف فکری


مدیر اجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین گفت: کتاب «تمثال ملک مثالین» که توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده؛ به دنبال بررسی محتوای تصویر اندیشه آرمان شهری در مکاتب مختلف فکری، - ایسنا/قزوین مدیر اجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین گفت: کتاب تمثال ملک مثالین که توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده؛ به دنبال بررسی محتوای تصویر اندیشه آرمان شهری در مکاتب مختلف فکری، با تأکید بیشتر بر مفاهیم مطرح شده در آبشخور اندیشه اسلامی است.

علی دل زنده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به موضوع کتاب تمثال ملک مثالین ، تصریح کرد: تمثال ملک مثالین به دنبال بررسی محتوای تصویر اندیشه آرمان شهری در مکاتب مختلف فکری، با تأکید بیشتر بر مفاهیم مطرح شده در آبشخور اندیشه اسلامی و بررسی توصیفی تحلیلی آن ها است.

وی افزود: اندیشه اسلامی اندیشه ای است که در آن زندگانی مردم، رو به کمال و قرین رستگاری است، اندیشه ای که همواره آرزومند دستیابی به جامعه ای است که دل خواسته هایش را تحقق بخشد، اندیشه ای که برحسب مکان و زمان، به مقتضای عقل و تجربه آدمی و به تناسب شناخت وی از جهان پیرامونش رنگ ها و جلوه ها پذیرفته است.

مدیر اجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین یادآور شد: کتاب تمثال ملک مثالین تألیف آزیتا بلالی اسکویی دانشیار دانشکده معماری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتابی در جهت بررسی تصویر آرمان شهر در مکاتب مختلف فکری

انتشار کتابی در جهت بررسی تصویر آرمان شهر در مکاتب مختلف فکری