مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-05-12بين الملل

تخت روانچی: شورای امنیت نمی تواند نسبت به جنایات صهیونیست ها بی تفاوت باشد


نماینده دائم ایران در سازمان ملل با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی تصریح کرد: شورای امنیت نمی تواند نسبت به این جنایات بی تفاوت باشد و آمریکا باید به حمایت خود از اسراییل در سازمان ملل خاتمه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نیویورک بامداد امروز (چهارشنبه) در توییتی با اشاره به حملات اخیر نظامیان صهیونیست به سرزمین های اشغالی فلسطین نوشت: حملات مداوم رژٰیم اسراییل به فلسطین به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از فلسطینی های بیگناه منجر شده است.

وی افزود: طبیعت نژادپرستانه رژیم آپارتاید بدین معناست که بی عدالتی حاکم خواهد شد.

تخت روانچی تصریح کرد: شورای امنیت سازمان ملل نمی تواند نسبت به این جنایات بی تفاوت باشد و آمریکا باید به حمایت و حفاظت خود از اسراییل در سازمان ملل خاتمه دهد.

    محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه نیز دیروز (سه شنبه) در توییتی به زبان عربی حمله به مسجد الاقصی توسط نظامیان صهیونیست را بزرگ ترین دلیل بر ماهیت نژادپرستانه و مجرمانه این رژیم خواند و تنها راه حل عادلانه قضیه فلسطین را رجوع به اراده فرزندان واقعی این سرزمین و برگزاری همه پرسی برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت روانچی: شورای امنیت نمی تواند نسبت به جنایات صهیونیست ها بی تفاوت باشد

تخت روانچی: شورای امنیت نمی تواند نسبت به جنایات صهیونیست ها بی تفاوت باشد