مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-12سياسي

نهادها و تشکلهای دینی پیام تسلیت صادر کردند


در پی حادثه تروریستی کابل، علما و نهادهای مختلف حوزوی و دولتی با صدور پیام هایی جداگانه، این حادثه تروریستی را محکوم و به بازماندگان این حادثه تسلیت گفتند.

- خبرنگار مهر ، در پی حادثه تروریستی کابل، علما و نهادهای مختلف حوزوی و دولتی با صدور پیام هایی جداگانه، این حادثه تروریستی را محکوم به بازماندگان این حادثه تسلیت گفتند.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور مدیر حوزه های علمیه با صدور پیامی، جنایت تروریستی در غرب کابل که به شهادت تعدادی از دانش آموزان پاک و بی گناه را به ملت و دولت افغانستان تسلیت گفت که متن آن به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ بار دیگر دست پلید استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل از آستین برخی از اشقیای تروریست بیرون آمد و در ماه میهمانی خداوند متعال تعدادی از گل های باغ بوستان دانش و معرفت را با زبان روزه به شهادت رساند.

این جنایت تروریستی در غرب کابل که به شهادت تعدادی از دانش آموزان پاک و بی گناه منجر شد، تلاشی مذبوحانه در آستانه خروج نیروهای اشغالگر و تروریست آمریکایی با هدف نا امن جلوه دادن کشور افغانستان است که البته این توطئه ها به برکت خون پاک شهدا و وحدت و هم دلی ملت بزرگ و مظلوم کشور دوست و برادر افغانستان راه بجایی نخواهد برد و محکوم به شکست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادها و تشکلهای دینی پیام تسلیت صادر کردند

نهادها و تشکلهای دینی پیام تسلیت صادر کردند