مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-12سياسي

تقوا عامل دوری از رذائل اخلاقی است


نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، تقوا را عامل دوری از رذائل اخلاقی دانست و گفت: کسی که به رذائل اخلاقی تن می دهد، چیزی از ثواب نماز و روزه اش باقی نمی گذارد.

- ایسنا/گیلان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، تقوا را عامل دوری از رذائل اخلاقی دانست و گفت: کسی که به رذائل اخلاقی تن می دهد، چیزی از ثواب نماز و روزه اش باقی نمی گذارد.

آیت الله رضا رمضانی گیلانی در ویژه برنامه معنوی شب بیست و نهم ماه مبارک رمضان، با اشاره به اینکه ماه رمضان فرصتی برای ساختن روح و روان انسان ها است، اظهار کرد: اگر از این ماه مبارک خوب استفاده شود، در تلطیف روح انسان تاثیرگذار است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه از خداوند متعال درخواست داریم که ما را به رحمت بی پایانش بپوشاند، افزود: انسان باید توفیق عصمت و پاکی را از خدای متعال درخواست کند.

وی با اشاره به اینکه در تعابیر مختلف به تاریکی های تهمت اشاره شده، تصریح کرد: تهمت و دیگر رذیلت های اخلاقی، دل و وجود انسان را تاریک و نورانیت فطرت انسان را لکه دار می کند.

آیت الله رمضانی تصریح کرد: رذیلت ها سبب عدم فهم و آگاهی انسان نسبت به معارف الهی می شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انسان های مؤمن نسبت به فضیلت ها حریص هستند، خاطرنشان کرد:عفت، شجاعت، حک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقوا عامل دوری از رذائل اخلاقی است

تقوا عامل دوری از رذائل اخلاقی است