مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-05-12سياسي

فضای مجازی در سطح استان با جدیت مراقبت و مدیریت شود


با توجه به نزدیک شدن به عرصه انتخابات و بازار داغ شایعه پراکنی، باید فضای مجازی در سطح استان با جدیت مراقبت و مدیریت شود.

- به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان قزوین، حجت الاسلام قدرتی در چهارمین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان قزوین گفت: امیدواریم با استفاده از تجربیات سال های گذشته، سه انتخابات پیش رو به بهترین شکل و در کمال سلامت و قانونمندی با حضور حداکثری مردم ولایتمدار استان انجام شود.

رییس کل دادگستری استان قزوین حضور مسئولانه اعضای ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان را در پیشگیری و رسیدگی به جرایم احتمالی انتخاباتی مهم توصیف کرد و گفت: رعایت کامل اصل بی طرفی توسط اعضا، اجرای دقیق دستورالعمل ابلاغ شده و ورود مستمر و جدی دستگاه های متولی برای جذب مشارکت حداکثری مردم، برگزاری انتخابات سالم، بی اثرکردن خط دهی جریان های معاند و خنثی کردن عملیات روانی فضای مجازی، بسیار مؤثر و ضروری است.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به عرصه انتخابات و بازار داغ شایعه پراکنی، باید فضای مجازی در سطح استان با جدیت مراقبت و مدیریت شود.

حجت الاسلام قدرتی رصد فضای مجازی را در پیشگیری از وقوع بسیاری از جرایم انتخاباتی مورد تاکید قرارداد و خاطرنشان کرد: باید کسانی که در فضای مجازی و رسانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی در سطح استان با جدیت مراقبت و مدیریت شود

فضای مجازی در سطح استان با جدیت مراقبت و مدیریت شود